Jumaat, 21 Januari 2011

Kursus Belantan Bertali

Assalammualaikum

bagi semua yang membaca atau mengikuti blog-blog lian Padukan termasuklah Lian Padukan kapar

satu kursus senjata akan diadakan bagi peminat, pengamal atau yang ingin mengembangkan lagi ilmu pengetahuan tentang permainan senjata "Lian Style"

Mengimbau kembali sewaktu kursus Tekpi diadakan barang kali ada yang terlepas peluang untuk melihat permaianan tekpi. Pengalaman Hamba sendiri sewaktu menyertai kursus tekpi tersebut ialah "im in love" dan daripada tak minat hamba terus meminati seni permaian tekpi.
(pengalaman peribadi)

Kali ini kita akan dihidangkan dengan senjata yang berbeza dan hamba pasti serta yakin ianya pasti akan menarik juga. Bagi mereka yang terlepas kursus tekpi dahulu jangan lah melepaskan peluang yang ini juga.

Bagi Ahli lian Padukan gunakan peluang ini untuk memantapkan lagi ilmu dan melihat sendiri aplikasi penggunaan senjata di dalam permainan kita disamping beramah mesra dengan guru utama Lian Padukan Ayahanda Hj Hashim.

Bagi mereka yang di luar boleh lah bersama-sama memeriahkan majlis ilmu ini, gunakan lah peluang ini untuk mengeali dan mendekati permaian Buah Pukul Lian Padukan.
beramah mesra dan mengenali ahli dan cara Lian Padukan disamping boleh bertukar-tukar pendapat dan ilmu dengan Ayahanda Hj Hashim Selaku Guru Utama dan Pewaris Lian padukan.


Akhir kata "Tak Kenal Maka Tak Cinta"
Insyallah Bertemu Kita Disana

Tarikh: 19 FEB 2011
Masa: 8.30am – 6pm
Venue: Studio Lianpadukan, Gombak Jaya
Yuran: RM150(bukan ahli) RM100(ahli)
*Pakej Percuma: Rahsia Tangan Cengkadak
Butiran lanjut sila hubungi Cikgu Hisham di talian 016-702 7449
*belantan bertali = belantali

Tiada ulasan:

Catat Ulasan